11 februar, 2008

Plastikkblomster, neonskilt og gummistøvler


Nå har jeg vært 3 ganger på Ikea allerede... og nå tror jeg jammen vi er i mål. Nesten da, mangler et par bilder på vegga her så blir det bra, og et par grønne planter til. Skulle ønske jeg hadde en sånn plante tante Lill har i vinduet ved finstua, de lukter så godt! Sånne som har sånne hvite "plastikk-aktige" stjerne-blomster. Må få tak i det latinske navnet på den så jeg kanskje kan finne igjen den her.

Nuno og jeg har jo totalt forskjellig stil, så når vi titter på bilder så liker vi ikke det den andre liker. I tillegg så er han typen min forholdsvis sær så det er sjeldent han liker noe som helst!! Men han fant et bilde, maleri faktiskt, av ei dame på svart bakgrunn og malt med blått og hvitt. Ser ut som et jævla 80-talls neonskilt spør du meg... Så det ble IKKE noe av! (nei jeg er ikke sta!! ...bare litt)


Også var jeg ute på lørdag på jakt etter støvletter. Jahaja.. jeg har jo legger som en arbeidskær, så noe annet enn gummistøvler er vanskelig å finne. Nå syntes ikke jeg at gummistøvler er akkurat lekkert til skjørt....

Så jeg endte opp med en ny jakke istedet, knelang og svart. Og en ny veske, svart/grå skinn. Billig med euros!! Også har jeg fått feriepenga mine så det er litt ekstra cash på kontoen thihi!! ;)

Ingen kommentarer: