01 februar, 2008

Dag nr 1 hos Mexx :)

Da har jeg hatt min første arbeidsdag på min nye arbeidsplass! Og den har, som alle andre steder, vært veldig informativ... Stort sett sitti med nesa mi nedi permer, manualer, lest gjennom intranettet osv. Alt dette er jo selvfølgelig nødvendig info jeg må ha med meg, men må innrømme jeg syntes er noe gørr å lese.


Også var det en ulykke (hva slags har jeg null peiling på!) på en toglinje, så jeg endte opp med å bli forsinket første arbeidsdag! Men jeg var ikke alene om å komme for sent, omtrent halvparten på Customer Support-avdelinga var i værre beite enn meg. Så utover dagen fikk jeg da hilst på alle sammen og jeg syntes både de virker og ser utrolig ålreighte ut alle sammen! Tror jeg kommer til å trives som plommen i egget, bare jeg får satt igang å jobbe.

Ingen kommentarer: