06 februar, 2008

Hallå!

Jag blir så her helt svensk va, för min kollega Susanne, som får lära upp mej e det. Och jag blir så jäkligt påverkat at ibland undrar jag på om jag bare skulle börja på svensk support istellet! Men får vel holde meg til norsk vel ;)

Har begynt å komme meg inn i systemet, som er av ur-gammel type (nesten som DOS!!).. Så alt er jo bare supertungvint men det finnes heldigvis kortkommandoer, så om man husker de så går det faktsikt an.
Nå skal det nytt system inn (forhåpentligvis mye enklere og mer oversiktelig system) nå i løpet av noen uker. Samtidig så skal Susanne slutte (hun jobber ut februar) og en ny svensk skal inn. Så jeg får en liten utfordring: Jeg er forholdsvis ny, nytt system og hjelpe ny kollega! Gjelder å holde tunga rett i munnen ;)

Ingen kommentarer: