07 januar, 2008

Intervjuet


Jeg overlevde!!!!

Og jeg tror dessuten det gikk bra også :)


Togreisa gikk greit, med togbytte og greier. Ankom Voorschooten i god tid men tok allikevel taxi bort til Mexx for å være sikker. Lokalene må jeg si var meget bra, lyst og stilig.

Lilly og Jose (begge unge kvinner) intervjuet meg, spurte om mine erfaringer fra tidligere jobber, hva jeg syntes er best med denne slags type jobb og hva jeg syntes er vanskeligst. Fikk også snakket med en kontaktperson i Norge, mest for å verifisere at jeg faktisk kan/er norsk, men også for å teste hvordan jeg oppfører meg på telefon. Også den svenske CSR kom inn og snakket litt med meg, på svensk/norsk. Kanskje også for å teste hvordan det er å snakke med meg. Alt går jo via telefonisk kontakt slik at det muntlige har mye å si her. Noe kommunikasjon på email og fax også, men mest telefonisk.


Jobbmessig så blir det rett og slett å fungere som et kontaktsenter for klienter, hvor du løser problemer, sørger for vareleveranser, kontroller debit/kredit for klienter osv. Rent administartivt arbeid altså, innen motebransjen. Det er visstnok nok å gjøre der, siden den norske CSR vil ta hånd om det norske klientell, britiske og irske klientell, samt hjelpe til med det svenske. Dette skulle ikke by på større problemer for min del.


Jeg skal få svar om jeg får jobben eller ikke i løpet av uken, men har tro på at denne skal være i boks. Farlig å tro for mye føre man vet.. man blir jo så forbanna skuffet om det gikk på tverke.

Kryss alle fingre, tær, bein, armer, hår og snuter!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Snuppeduppa:)
Håper også at intervjuet ditt gikk bra, høres jo ut som en ganske spennende jobb da! Også mote da... :) Artig!
Savner deg her hjemme, men unner deg eventyret du er inne i nå:)
JA, det SNØR, masse! Men bedre enn regn.
Har du fått svar på jobben enda eller? Fin hjemmeside du har laget deg da:) Koselig å følge med på hva som skjer i livet ditt:)

Masse klemmer fra Kikki:)