29 januar, 2008

Haraball, Hiace og negre

Så er jeg vel fremme i Nederland! Mitt nye hjem sammen med kjæresten min Nuno. Begynner i den nye jobben på fredag 1 febr., dette skal bli bra!

Etter 1 uke med vasking og pakking hjemme var leiligheta i Grønnegata klar for flytting. Lørdag kveld var det haraball hos Silje med utrolig godt selskap og kanskje litt for godt å drikke.. Ihvertfall ble søndagen noe tung, og det var jo da alt skulle flyttes og bæres! Men det gikk det! På 2,5 timer var vi ute, og da hadde vi spist litt og alt var vasket over! Det gikk jo knirkefritt. Helt til det er igjen 50 meter til huset til mamma og pappa... Da kommer ikke Hiacen seg opp med den tunge hengeren pga det er ren is på veien. Etter litt strev og hjelp fra en nabo kom vi oss opp! Hjemme var det gooooood mat klar, og nærmeste familie samlet, utrolig koselig! Også var de kara litt ivrige så alt jeg eide, til og med toalettmappa mi (!!) havnet oppå loftet! Så jeg måtte begynne å bære ting ned igjen, hehe. Men alt er der og alt er bra, utrolig digg!

Mandag gikk flyet mitt og jeg ble veldig usikker på om det flyet kom til å lette i det hele tatt... For da hadde en neger LØPET om bord på flyet, UTEN billett!!!! Og selvfølgelig, NEKTET å gå av.... Er det mulig?!? For det første: Hvordan i all verden har han klart å komme seg helt på flyet uten billett?????? Først kom det 2 politimenn men han nektet å gå av. Så kom det 4 steroid-pumpenede politimenn + 2 til, og måtte da sette håndjern på fyren og bære/dra/hale negeren av flyet. Fyren ville tydeligvis ikke være i Norge, men der gjorde han det bare 10 ganger værre for seg selv. Men flyet fikk da tatt av 30min for sent, og på andre siden sto min kjære og ventet på meg!

Så, her er jeg!!

Ingen kommentarer: