06 januar, 2008

Første innlegg!

Her sitter jeg da, i Nederland en søndag formiddag og gruer meg til intervjuet hos Mexx i morgen. Gleder meg selvfølgelig også, men jeg tror det er meninga man skal være litt nervøs. Har gått gjennom hva slags klær jeg skal ha på meg ca 100 ganger. Æ'kke bare bare å kle seg til intervju for et at europas største klesmerker!! Men det blir svart bukse, hvit bluse, grå ullvest, stort kjede, svarte sko og oppsatt hår. Må huske å stryke den blusa...
Ellers har jeg gått gjennom stillingsannonsen, typiske intervju-spørsmål (som hva er dine framtidige mål, negative og positive sider ved deg selv, hvordan løser du problemer osv), togreisen dit (må bytte tog i Leiden, ugh!). De sier det er ca 10min gange fra togstasjonen i Voorschoten til Mexx-bygningen, har fått veibeskrivelse men lurer på om jeg skal ta en taxi dit. Sånn for sikkerhets skyld... Kjipt å rote seg bort.

Hører det snør noe vanvittig hjemme, leste også om det på VG. Kjør forsiktig!!

Ingen kommentarer: