26 april, 2008

Sol og 20 grader!

Kan melde om sol som skinner, 20 deilige varmegrader, kjøpt 3 nye t-skjorte-topper (ching-ching!) og skal til frisøren for å klippe tuppa kl 16.00! Rart at litt fornyelse kan få en til å føle seg mer fresh?!? Gidder ikke fundere mere over det, det funker ;)

Skal en tur på byen i kveld, en av kollegaene mine skal være DJ og jeg får kommet meg ut blant folk. Lenge siden jeg har vært ute på disco nå, hmm... hva har man på seg? Med svarte jeans, litt kule høyhæla sko, grå "skrukke-topp" med svart singlet under kan man vel nesten passe hvor som helst.

"Rom-kameraten" har ikke funnet seg noe enda... De han har ringt på har vært bortleid. Men han skal se på en på onsdag, så kryss fingra!

Hmm... kanskje jeg skulle anskaffet meg pannelugg igjen...


Ingen kommentarer: