20 april, 2008

Privacy please

Da har jeg ommøblert og herja littegrann, så nå har jeg pulten inne på soverommet. Litt trangt, men det er jo kun for en kort periode. Det ble bare altfor intenst å sitte vedsiden av hverandre i stua, han ser min skjerm - jeg ser hans. Så de siste 2 ukene har jeg regelrett bodd i senga!! Men det er ikke spesielt behagelig i lengden. Så dette var digg å gjøre!

Var på festen i går, var en koselig fest. Spesielt siden to visse personer ikke var der... Men må vel innrømme jeg følte meg litt utilpass. Folk er på en måte observant over meg, lurer på hva som skjer osv, man føler seg litt "beglodd" uten at de mener noe vondt med det. Naturlig å bli nysgjerrig i sånne sammenhenger. Heldigvis ble de fulle nok til å faktisk spørre hva som skjer, så jeg har fortalt etter beste evne uten å svartmale hverken den ene eller den andre, men det er ikke lett når hele følelses-spekteret bobler inni en. Virker som de fleste har forståelse ihvertfall.

Ingen kommentarer: