18 april, 2008

Første helg som singel på lenge!

Ja da er det fredag og en ganske tøff uke er overstått må jeg si. Sjøl om det er igjen et par dager enda... I morra er det fest, et par kollegaer på jobben holder festlighetene i sin leilighet. Jeg sa jatakk til å gå, fordi min "rom-kamerat" sa at han ikke hadde tenkt seg dit. Nå har han imiderltid ombestemt seg. Kan jo ikke nekte han, han har like mye rett til å gå som jeg. Men må si jeg ble litt usikker.... Man kan fort finne på å si eller gjøre noe man ikke mener i fylla. Men jeg får være måteholden, og blir det hele bare uggent så får jeg vel gå hjem. For det hadde jo vært koselig å bli kjent med kollegaene utenom jobben også.

Naboen og kollegaen vår skal hjem til Norge i helga, og låner bort leiligheta si mens har er på ferie. Nuno har jo alle tingene sine her nede, men ihvertfall er det en seng han kan låne om natta oppe hos naboen. Blir litt "luftigere" her da.
Han har ikke funnet seg noen ny leilighet enda, såvidt jeg vet.


Men nå er det snart mai, og da er det ikke mange dagene igjen før mamma og pappa er her!! Håper jeg kan ta en dag fri for å vise litt rundt, men det kommer anpå om vi jobber på prosjekter eller ikke. Jeg har jo ikke opparbeidet meg noen feriedager enda så jeg må spørre pent.

Ingen kommentarer: