31 mars, 2008

1. april, ingen spøk?

I morra er det min første dag på ny jobb hos U-Trax!! Gleder meg! Dette syntes jeg er veldig spennende og håper jeg vil trives like godt som Nuno (han er så fornøyd med jobben at han nesten kunne jobbet gratis for de).
De har måttet utvide lokalene pga at de ansetter et nytt test-team, skal bli gøy å se hvordan det har blitt der. Lenge siden jeg var innom jobben til Nuno nå. Lokalene er visstnok ikke helt ferdige ennå (hvis entreprenører sier det tar 1 uke, så tar det 4 her nede, Mânana mânana (ingen bekymringer)) så det blir litt provisorisk de første dagene.
Spillbransjen virker kanskje noe "barnslig" å ha som jobb? Jo jeg er vel ikke helt uenig, men på en annen side så ER markedet der, jobbene er der, og å slutte å spille er ikke noe folk kommer til å gjøre. Heller tvert imot. Markedet blir bare større og større, spillene blir mere varierte og utvikles også for ulike brukergrupper (som f.eks. eventyrspill, rollespill, karaoke, dansespill, treningsprogrammer, barnespill med tall og bokstaver). Så hvis jeg kan tjene penger på å være kreativ, gjøre noe jeg syntes er morsomt, en jobb som det bare blir større behov for så syntes jeg det er helt greit!! :)

Ingen kommentarer: