12 januar, 2011

Revival!


Heisann! For de som måtte følge med her, så har det skjedd svært lite det siste 1,5 år ell no sånt ;) Alt er bare bra, fremdeles i Utrecht, sammen med min kjære Nuno, jobber som prosjektleder for U-TRAX, og kan i grunn ikke klage altfor mye.

Kort oppsummering av siste endringer i livet mitt:
Prosjektleder-stillingen utvidet til å håndtere alle språk (12 språk, eller mer), holder også på å lære meg litt om audio-håndtering.
Nuno og jeg ønsker oss en litt større leilighet, og har en i sikte! Vi bor nå på 40-24 m2, noe som blir litt trangt innimellom. Vår nåværende utleier er en grei fyr, og han har muligens en 65m2 stor leilighet i sentrum ledig fra rundt juni. Så den håper vi at vi får! ;)
Vi var hjemme i Norge i jula, herlig!! Savner norge ganske så mye innimellom... mange gode venner og minner, vante situasjoner og et byråkrati man i det minste forstår litt av ;) Jeg burde vel kanskje se til å lære meg nederlandsk (jada jada, jeg har sagt det 1 mill ganger allerede!) men jeg har jo egentlig ikke det største behovet for det siden på jobben går det i engelsk. Plukker jo opp litt her og der da.

Ellers alt bra :)

Ingen kommentarer: